تاریخ انتشار: ۱۱:۰۱ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳
تعداد نظرات: ۴ نظر

اقدام جدید صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان | پاد: خانم خزعلی به عنوان متولی باید پیگیری کنند

دستیار رئیس جمهور اعلام کرد که در مورد مساله صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان به رئیسی نامه نوشته و رئیسی نامه او را به معاون زنان دولت داده است که خانم خزعلی متولی آن هستند و باید پیگیری کنند.

سکینه پاد

رویداد۲۴ اعتماد نوشت: سکینه پاد، دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفته است. او خبر داده است که در مورد مساله صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان به رئیسی نامه نوشته است.

بنا بر این گزارش «فعلا چیزی در دست بررسی نیست». تازه‌ترین اظهارات وزیر کشور در مورد مساله بسیار کهنه «گواهینامه موتورسیکلت برای زنان» است که هر از چند گاهی یک بار دیگر در افکار عمومی مطرح می‌شود تا نشان بدهد که در بر همان پاشنه قبلی می‌چرخد و چیزی قرار نیست، تغییر کند.

«چون قانون است، نمی‌توانیم کاری انجام بدهیم.» این هم تازه‌ترین اظهارنظر معاون زنان رئیس‌جمهور است در مورد آخرین تحولات موضوع صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان. البته خانم خزعلی گفته: «برای این موضوع باید طرح یا لایحه‌ای نوشته شود»، اما روشن نیست این لایحه یا طرح را چه کسی و چه زمانی باید بنویسد و به مجلس عرضه کند، ضمن اینکه به فرض طی شدن چنین رویه‌ای و نوشته شدن چنان طرح و لایحه‌ای، این طرح یا لایحه باید از مجلس بگذرد و در شورای نگهبان تایید شود.


بیشتر بخوانید: توضیح وزیر کشور درباره موتورسواری بانوان

اقدام جدید ایران در اخذ مجوز از آلمان | موتورسیکلت‌های BMW در کشور تولید می‌شود


«ترک فعل نکردیم، پیگیری می‌کنیم.» این را هم سکینه پاد، دستیار رئیس‌جمهور در امور حقوق شهروندی گفته است. او خبر داده است که در مورد مساله صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان به رئیسی نامه نوشته و رئیسی نامه او را به خزعلی معاون زنان دولت داده است. اما از اینکه سرنوشت این نامه چه شده، اطلاعی ندارد. پاد می‌گوید: «در مورد مساله صدور گواهینامه موتورسیکلت برای زنان، خانم خزعلی متولی هستند و باید پیگیری کنند. ایشان در جلسات هیات دولت حضور دارند، اما من در این جلسات نیستم. در مورد اینکه چه اقدامی در مورد نامه من انجام شده است، خبری ندارم، اما می‌دانم با توجه به اینکه برخی زنان موتورسوار، سرپرست خانوار هستند و از این طریق امرار معاش می‌کنند، خانم خزعلی در این مورد دغدغه دارند.»

خبر های مرتبط
خبر های مرتبط
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States of America
|
۲۱:۴۵ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
0
0
تا وقتى که خرافات حاکم بر کشور باشد اين از محالات است که بانوان صاحب گواهينامه شوند
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۳۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۷
0
1
متورسواری خانمها کاری بسیار پسندیده است و هیچ اشکال شرعی و قانونی ندارد
مجتبی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۸:۴۲ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
0
2
خوب وقتی قانون جوابگوی خواست جامعه نیست باید عوض شود
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۰۹ - ۱۴۰۳/۰۳/۰۸
0
1
باز دم انتخابات شد
نظرات شما